Εγγύηση


ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ - ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΥΛΙΚΩΝ


ΣΑΓΡΙΩΤΗ

 

Όταν αγοράζετε προϊόντα είτε σε κατάστημα είτε ηλεκτρονικά, δικαιούστε, σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, ελάχιστη εγγύηση διετούς διάρκειας χωρίς επιπλέον κόστος.

 

Μην ξεχνάτε ότι κάθε απόκλιση από τους κανόνες της ΕΕ πρέπει να είναι πάντοτε προς όφελος του καταναλωτή.
Εάν το προϊόν που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ταιριάζει στις προδιαγραφές της διαφήμισής του,( εξαιρούνται ειδικές κατασκευές στις οποίες έχει παρέμβει τεχνικά ο πελάτης ) ο πωλητής οφείλει είτε να το επισκευάσει ή να το αντικαταστήσει δωρεάν, είτε να σας επιστρέψει τα χρήματά σας .

 

Υπάρχει εξαρχής η δυνατότητα επιλογής μεταξύ των τριών προαναφερθέντων μέσων προστασίας.

Διαφορετικά, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος.

 

Έχετε υπόψη ότι δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων αν το πρόβλημα είναι αμελητέο, π.χ. μια γρατζουνιά, ένας μώλωπας, απόκλιση του χρώματος άνω του 85% το οποίο όμως είναι αδύνατον να επιδιορθωθεί, πιθανό τρίξιμο,και για τα προϊόντα που έχουν ήδη εγγύηση όπως μηχανισμοί καναπέδων, μηχανισμοί συρταριών, πόμολα τραπεζιών.

Επίσης αν η συναρμολόγηση ή η επιδιόρθωση του ελαττώματος γίνει από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό της εταιρείας.(η εταιρεία παρέχει και τηλεφωνικές οδηγίες στην περίπτωση που δεν είναι δυνατή η φυσική παρουσία τεχνικού της εταιρείας)

 

Η διετής περίοδος εγγύησης αρχίζει με την παραλαβή των εμπορευμάτων.
Μετά την παραλαβή του εμπορεύματος, πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για το πρόβλημα εντός δύο μηνών αφότου το ανακαλύψετε, διαφορετικά, μπορεί να χάσετε το δικαίωμά σας για εγγύηση.
Εντός έξι μηνών από την παραλαβή των εμπορευμάτων, θα πρέπει απλώς να αποδείξετε στον πωλητή ότι αυτά είναι ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στην περιγραφή της διαφήμισης.
Αλλά, μετά από έξι μήνες πρέπει επίσης να αποδείξετε εσείς οι ίδιοι ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για το λόγο αυτό πρέπει να ελέγξετε το εμπόρευμα την ημέρα της παραλαβής του.
Η ευθύνη της επανόρθωσης βαρύνει πάντα τον πωλητή και την εταιρεία.

Συμπληρωματικές εγγυήσεις (εμπορική εγγύηση)
Τα καταστήματα πώλησης ή οι κατασκευαστές συχνά προσφέρουν συμπληρωματική εμπορική εγγύηση η οποία είτε περιλαμβάνεται στην τιμή πώλησης του προϊόντος είτε χρεώνεται επιπλέον. Η συμπληρωματική αυτή εγγύηση σάς παρέχει μεγαλύτερη προστασία.

 

ΕΝΕΡΓΟΠΟΊΗΣΗ ΕΓΓΎΗΣΗΣ


Η διαδικασία ξεκινάει ως εξής:


Αποστέλλετε ένα E-mail στην εταιρεία μας ,αναγράφοντας τα στοιχεία σας ,τον αριθμό προσφοράς και το μοντέλο του επίπλου.
Στη συνέχεια εντός τριών εργάσιμων ημερών ένας τεχνικός μας θα σας καλέσει τηλεφωνικά για να δώσετε λεπτομερή περιγραφή του προβλήματος.
Ο τεχνικός μας θα προσπαθήσει να σας δώσει κάποιες οδηγίες τηλεφωνικά , εάν το πρόβλημα το επιτρέπει, έτσι ώστε να λυθεί άμεσα το πρόβλημα.
Αν αυτό καθίσταται αδύνατον, κλείνετε ραντεβού με τον τεχνικό μας ο οποίος θα έρθει στο χώρο σας για την πραγματογνωμοσύνη.
Σε περίπτωση όμως που δεν ακολουθήσατε τις τηλεφωνικές οδηγίες, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι υπάρχει σχετική χρέωση.
Μετά τα ως άνω σας αποστέλλουμε E-mail με την λύση του προβλήματός σας αναλυτικά.

 

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΥΛΙΚΩΝ